Tillbaka till verkligheten...

En och en halv vecka efter semestern känner man att det är full fart igen, ska jobba sex dagar denna vecka, det är min helgvecka, enda dan jag är ledig har Ida Lussefirande på dagis- men det var ju tur så jag kan vara med!

 I fredags var det julfest med jobbet, mycket trevligt! Men det blev en tidig kväll för min del, på lördag morgon åkte vi till Linköping och köpte en bil, en ersättare till vår vita padda..mörkgrå quattro med V6- men en AUDI förståss! Blev en hastig affär- kom ut på nätet typ kvart över tre på fredagen och vi hade tur då en kompis var på väg hem från Stockholm, så 30 min efter att jag ringt på den var han och provkörde, tyckte den var ok-vi sa då att vi köper den- det var tur, efter en stund ringer bilfirman och frågar om vi verkligen ska ha den- det var typ 100 pers till som ringt på den...
Ida tycker den vita är mycket bättre eftersom hon får åka fram i den, i den grå är det airbags så det blir att sitta bak!
 Inte vår bil på bilden nedanför men vi har nu en likadan! (tyvärr har  inte vi riktigt lika balla fälgar)


Nu tycker min man att jag har för lite att göra eftersom jag hinner skriva på min blogg och han kaklar i badrummet.....
Så nu ska jag gå och leta efter våra timers och grenuttag som hör till våra julljusstakar-vi la undan dem ordentligt förra året men nu har vi inte en aning om var vi gjort av dem- konstigt va!

Hare bra vi hörs kramar Molla

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg!!!! göm nycklarna för P hehe....Mia

2008-12-07 @ 15:58:24
URL: http://mia1.blogg.se/
Postat av: elojna

ååå e du hemma nu?! ha ni haft de najs?! goa bilder på bloggen från tjing tjong landet :)

ska du o pualine te cat den 22a?! HOPPAS verkligennde. kramar

2008-12-08 @ 08:37:58
URL: http://elojna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0