Nu ska vi bli trädgårdsproffs!

Jaha fredag morgon och fortfarande fint väder- härligt man behöver lite sol efter den här gråa vintern. Ledig igår, veckan har flutit på , klarade mig från att bli sjuk, och Ida är också nästan helt bra.

Igår grävde vi (jag grävde Ida tittade på) upp nya rutor till trädgårdsland- jobbigt kan jag meddela- men vi har fått upp staket runt så det får vara ifred för hundarna och diverse andra djur...vi har några rutor kvar att gräva någon frivillig? Hundarna gräver glatt men bara där de inte borde!

Ska jobba i e.m. kväll och kom på att jag kanske behövde packa nåt inför helgen- ska försöka hinna med det nu och så måste jag packa till Ida också som ska vara inackorderad hos sin farmor under helgen.

Imorn blir det GBG och Scandinavium, söndagen är det Världscupfinal i hoppning - kul!! Tyvärr missar vi ju WC (inte världscupen utan West Corner) premiären men det får bli en annan helg...

Och jag som skulle bojkotta fryst kyckling- det är ofta stabiliseringsmedel och saltvatten insprutat även i färsk kyckling!? (Tidningen Metro igår) Varför- kolla innehållsförteckningen (och hoppas på att de inte ljuger)och hoppas att det finns någon kyckling som inte är manipulerad.

Nu är det dags att vattna den nyanlagda köksträdgården och sen en snabbdusch och till jobbet ha det bra kramar Molla

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen va duktiga (ni) är i trädgårn..... tänkte bara säga att jag hoppas att ni får en grymt kul helg, när det gäller WC så hojta till om sällskap saknas...Kram Mia

2008-04-25 @ 23:23:13
URL: http://mia1.blogg.se
Postat av: icka

4 år och redan så grym, hon vet att det är mycket mer roande att se på när folk jobbar än att göra det själv.. ;) haha!

2008-04-27 @ 21:08:59
URL: http://common.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0