Mycket med Ida just nu...

Ida har en ny sandlåda- mycket stolt över denna då hon hjälpte till att bygga den!  På tisdagkvällen var Ida hos kompisar och då bjöd hon dem på sitt kalas-eh det var dock inget jag visste om. Idas kompisar kommer ner och berättar jätteglatt att de ska på kalas till Ida..hmmm... vad säger man, fick förklara att det dröjer lite tills Idas födelsedagskalas men vi kanske måste ordna nåt snart ändå när den lilla prinsessan bjuder på eget bevåg.

Jobbade bara i måndags e.m. kväll sen har jag ledigt tills nästa måndag- superskönt! Har lite träning ikväll har ju varit fint hela dagen men nu regnar det..men men det är ju bara att klä på sig.

P och jag har lyxat idag och ätit lunch ute det var jättemysigt- bara vi två i lugn och ro, händer inte så ofta.

Imorgon ska jag på utvecklingssamtal för Ida på dagis-det blir spännande... sist fick jag höra att hon hade ett välutvecklat språk ibland lite många svordomar bara...Sen ska Ida på Hitta Vilse kurs-hon är jättelycklig för att det är ju bara de stora barnen som får vara med- vad kursen handlar om är inte så intressant!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0