Mer sol jippiee

Jaha måndag morgon vackert väder och ledig dag -härligt! Har ju haft en bra helg i GBG också riktigt kul att se den absoluta världseliten göra upp om segern i Världscupen! Gjorde lite fynd på mässan också- shoppa är alltid kul!

Ida har tillbringat helgen hos farmor och dessutom varit på kalas, var mycket nöjd och glad! Idag ska vi gräva vidare i trädgårdslandet, pust, men det är roligt när det är klart!

Nästa vecka ska Ida och jag åka till Sthlm ti-to på minisemester och umgås med mormor och co, P bor borta ibland och tycker att det är skönt att komma lite hemifrån- men när jag sa att jag skulle vara borta 3 nätter säger hon- Men jag då, jag kan ju inte vara ensam hela veckan!! Tja vad säger man ...du är ju faktiskt 18 nu och brukar tycka att det är skönt att vara för dig själv hemma nu....men jag brukar ju ringa henne två gånger om dan så jag har koll- tror jag iallafall.

Hej hopp nu ska jag ut i solen!!!

Kommentarer
Postat av: jasse

tjooo. tack för den underbara helgen :) de va as kul :) skulle med villja åka till sthlm har inte vart sedan i sommras :) hehe.. kram jasse

2008-04-28 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0